1

Temat: Opinia o starszym panu z serwisu ZURD.

Witam posiadam koncowke mocy  do naprawy i chciałabym  sie dowiedzieć czy ktoś miał już styczność z starszym panem w Zurcie? Czy nie wymienił czegoś co było sprawne? czy dobrze zrobił wszystko? czy za dużo nie skasował? Czy po naprawie nie zepsuło się coś ponownie?
Zależy mi na czasie i liczę na szybkie odpowiedzi. A może ktoś jeszcze kogoś zna kto mógł by naprawić takie rzeczy? 

Pozdrawiam.

2

Odp: Opinia o starszym panu z serwisu ZURD.

jak się obawiasz to zrób to sam

3

Problem w tym że nie znam się na tym w 100 % sad

4

Co Ci tam się popaliło? Elektroniki nie trza się bać. Starczy lupa, miernik, dobra stacja lutownicza i lecisz z tematem, a jak masz schemat... no to już łatwizna smile

5

Marku Kowalski, tak w ogóle z deklem u ciebie  wszystko w porządku ? wink

6

arterial napisał/a:

Co Ci tam się popaliło? Elektroniki nie trza się bać. Starczy lupa, miernik, dobra stacja lutownicza i lecisz z tematem, a jak masz schemat... no to już łatwizna smile

Przede wszystkim, zapomniałeś o termoprzewodzącej paście silikonowej wink.
W przypadku końcówki na elementach dyskretnych przydałby się jeszcze generator sygnału i oscyloskop roll.

7

wa napisał/a:

Przede wszystkim, zapomniałeś o termoprzewodzącej paście silikonowej wink.

Zależy co mu padło... jeśli wszystko jest bez pasty na przykręcanych radiatorach?
BTW co Ci tam dokładnie padło? jakaś fota może?

8

arterial napisał/a:

Zależy co mu padło... jeśli wszystko jest bez pasty na przykręcanych radiatorach?

Z reguły pasta, lub podkładka silikonowa (dawniej mikowa ) - w przypadku gdy konieczna jest separacja galwaniczna (tranzystor z kolektorem na obudowie) - jest jest potrzebna pomiędzy to COŚ a radiator natomiast sposób mocowania do radiatora ( śruby, sprężyna dociskowa) lub samego radiatora do chassis nie znaczenia dla odprowadzenia ciepła z elementu.

arterial napisał/a:

BTW co Ci tam dokładnie padło? jakaś fota może?

Takie rzeczy,  to tylko Jackowski.

9