1

Odp: Siłownie w Kartuzach

Zwracam się z takim zapytaniem do forumowiczów zorientowanych w temacie: czy jest w Kartuzach jakaś siłownia, która spełniałaby warunki:
miłe towarzystwo (żadnych drechów) i w miarę fachowa porada (jestem laikiem i nie chciałbym skrzywić sobie kręgosłupu o 45 stopni)?? Trochę skostniałem ostatnimi czasy i przydałoby mi się trochę wycisku. wink Z góry dzięki za odpowiedź.

"Naszym celem jest stworzenie przestrzeni, w której pewne praktyki uważane przez lewicę za szkodliwe staną się niedopuszczalne"- Sławomir Sierakowski

2

tak szczerze to nie ma,ale  spróbuj w tej koło Image 8)

to jest mój kraj, bo tu sie urodziłem i tutaj pewnie umrę, ale dlaczego mam się cieszyć z tego................???

3

Na wybickiego jest najlepiej... Sam tam chodzę od czasu do czasu... Jak masz jakieś pytania odnośnie kulturystyki to pisz do mnie na PW pomogę Ci jeżeli będę potrafił, bo jest to moje jedno z najciekawszych hobby...

A za najlepszą i tak uważam tą która jest u mnie w domu...  8)

4

skoro masz siłownię u siebie w domu to po co jezdzisz specjalnie na wybika i... przepłacasz? wink
no chyba że chcesz być bliżej mnie 8) lol

„... jeśli jedna osoba ma urojenia, mówimy o chorobie psychicznej... gdy
wielu ludzi ma urojenia, nazywa się to Religią..."

5

także zacząłem "pakować" , ot efekty:

http://www.rad.washington.edu/staticpix/atlas/pectoralisminor.jpg 8)  8)

Nie wierzę w osobowego Boga i zawsze otwarcie się do tego przyznawałem. Gdybym musiał jednak znaleźć w sobie coś, co miałoby aspekt religijny, to byłaby to bezgraniczna fascynacja strukturą świata, jaką ukazuje nam nauka.-A.Einstein 
!!!Masz coś ciekawego  "na władzę" w Kartuzach, to pisz - szpieg.nl@gmail.com

6

Również chodzę na siłownie na wybika ale nie tylko, zazwyczaj ćwiczę u brackiego na siłowni w domu a na basen idę tylko wykonć parę ćwiczeń uzupełniających bo mam blisko skoro tam mieszkam

Pozdro dla wszystkich z wybika

!!!Zawsze I Wszędzie CARTUSIA Najlepsza Będzie!!! 

7