26

Odp: A ja lubię....

jesteście fajne  obie!!!

dreams my to wiemy :razz: żart

Ale ciesze sie że tak uważasz :grin:  :mrgreen:

[ Dodano: Sro 13 Cze, 2007 14:13 ]
Ches jesteś błogosławiony między niewiastami ciesz sie :razz:  :grin:

To ja się nie odzywam

juz myślałam że dalszy ciąg będzie inny np. bo Karolinek nie lubie  mad

Ale kotka też mam w domu

a ja miałam jeszcze nie tak dawno ale juz nie mam  :cry:  :cry:  :cry:

Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu; przyjdzie - zrobi niespodziankę....

27

Odp: A ja lubię....

juz myślałam że dalszy ciąg będzie inny np. bo Karolinek nie lubie mad


Biada żeby tak napisał...

"Tyle galaktyk jest w przestrzeni a nikt tak jak ja ich nie ceni... tyle gwiazd jest w kosmosie a ja jeszcze jedna wzniose. Bedzie lśniła bardzo jasno tak ze inne nagle zdasna bo tą gwiazdą bedziesz Ty  by ocierac ludzkie łzy"

28

Odp: A ja lubię....

ches lentil juz jest z pomocą.... wiesz sam nie dajesz rady tylku wspaniałym dziewczyna... dla mnie to zaszczyt dołaczyc sie do takiego grona...

[img]http://img385.imageshack.us/img385/5125/46277860iv8ez2.gif[/img]

29

Odp: A ja lubię....

wiesz sam nie dajesz rady tylku wspaniałym dziewczyna.

No za mało lekcji od Ciebie biorę  :razz:  wiem że Ty sam dasz se radę  :razz:

30

Odp: A ja lubię....

Wbew tej piosence - LUBIĘ CZEKOLADĘ big_smile

"Pochodzę z domu z zasadami
nie miałem nigdy randez vous
na spacer zawsze z rodzicami
chodziłem tam i tu

O pójściu samym nie ma mowy
o flircie ani mi się śni
codziennie blok czekoladowy
mama na deser daje mi

A ja nie chcę czekolady chcę by miłość dał mi ktoś
żeby zabrał mnie od mamy bo tych słodyczy mam już dość

Raz były moje urodziny
ech nie zapomnę tego dnia
zebrał się cały krąg rodzinny
i każdy prezent dla mnie miał

Prezentów się zebrało wiele
czekoladowy cały stos
a ja się tak zdenerwowałem
i zawołałem na cały głos

A ja nie chcę czekolady chcę by miłość dał mi ktoś
żeby zabrał mnie od mamy bo tych słodyczy mam już dość"

"Tyle galaktyk jest w przestrzeni a nikt tak jak ja ich nie ceni... tyle gwiazd jest w kosmosie a ja jeszcze jedna wzniose. Bedzie lśniła bardzo jasno tak ze inne nagle zdasna bo tą gwiazdą bedziesz Ty  by ocierac ludzkie łzy"

31

Odp: A ja lubię....

ches lentil juz jest z pomocą

hehehe gdzie kobiety tam i Lentil :razz:

Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu; przyjdzie - zrobi niespodziankę....

32

Odp: A ja lubię....

A aja... wiesz jak dobrze mi z tym... hehe.... a ty co karolciu nie lubisz męskiego towarzystwa..??

[img]http://img385.imageshack.us/img385/5125/46277860iv8ez2.gif[/img]

33

Odp: A ja lubię....

hehehe gdzie kobiety tam i Lentil :razz:


Bardzo mnie to ciekawi czy w realu naprawde Lentil jest takim podrywaczem....

"Tyle galaktyk jest w przestrzeni a nikt tak jak ja ich nie ceni... tyle gwiazd jest w kosmosie a ja jeszcze jedna wzniose. Bedzie lśniła bardzo jasno tak ze inne nagle zdasna bo tą gwiazdą bedziesz Ty  by ocierac ludzkie łzy"

34

Odp: A ja lubię....

a ty co karolciu nie lubisz męskiego towarzystwa..??

wręcz przeciwnie :razz:
zawsze twierdziłam że najlepszym przyjacielem kobiety oprócz oczywiście kota/psa jest mężczyzna :grin:

Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu; przyjdzie - zrobi niespodziankę....

35

Odp: A ja lubię....

Bardzo mnie to ciekawi czy w realu naprawde Lentil jest takim podrywaczem....

Daję Ci na to moje słowo... :mrgreen:

36

Odp: A ja lubię....

Daję Ci na to moje słowo... :mrgreen:


Mam nadzieję że sie sama o tym kiedyś przekonam smile

"Tyle galaktyk jest w przestrzeni a nikt tak jak ja ich nie ceni... tyle gwiazd jest w kosmosie a ja jeszcze jedna wzniose. Bedzie lśniła bardzo jasno tak ze inne nagle zdasna bo tą gwiazdą bedziesz Ty  by ocierac ludzkie łzy"

37

Odp: A ja lubię....

Mam nadzieję że sie sama o tym kiedyś przekonam

Nie znasz dnia ani godziny  :razz:  :razz:  :razz:

38

Odp: A ja lubię....

Nie znasz dnia ani godziny


hehehehehe myjcie sie dziewczyny ...... :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu; przyjdzie - zrobi niespodziankę....

39

Odp: A ja lubię....

Nie znasz dnia ani godziny :razz: :razz: :razz:


Znam date ;p 30.06 big_smile

"Tyle galaktyk jest w przestrzeni a nikt tak jak ja ich nie ceni... tyle gwiazd jest w kosmosie a ja jeszcze jedna wzniose. Bedzie lśniła bardzo jasno tak ze inne nagle zdasna bo tą gwiazdą bedziesz Ty  by ocierac ludzkie łzy"

40

Odp: A ja lubię....

30.06

wtedy wszystko wyjdzie na jaw :grin:
kto z kim gdzie za ile i po co :grin:  :grin:  :grin:

Tylko Karolcia pozostanie poza tym tematem :???:

Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu; przyjdzie - zrobi niespodziankę....

41

Odp: A ja lubię....

Tylko Karolcia pozostanie poza tym tematem :???:


A nie dasz rady wpaść? nawet na chwilke?

"Tyle galaktyk jest w przestrzeni a nikt tak jak ja ich nie ceni... tyle gwiazd jest w kosmosie a ja jeszcze jedna wzniose. Bedzie lśniła bardzo jasno tak ze inne nagle zdasna bo tą gwiazdą bedziesz Ty  by ocierac ludzkie łzy"

42

Odp: A ja lubię....

A nie dasz rady wpaść? nawet na chwilke?

niestety :sad:
Planuje wyjazd :???:

Chyba że wyjazd nie wypali to się pojawię :mrgreen:

Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu; przyjdzie - zrobi niespodziankę....

43

Odp: A ja lubię....

Chyba że wyjazd nie wypali to się pojawię :mrgreen:


noo to zawsze jakaś nadzieja jest hehe

"Tyle galaktyk jest w przestrzeni a nikt tak jak ja ich nie ceni... tyle gwiazd jest w kosmosie a ja jeszcze jedna wzniose. Bedzie lśniła bardzo jasno tak ze inne nagle zdasna bo tą gwiazdą bedziesz Ty  by ocierac ludzkie łzy"

44

Odp: A ja lubię....

nadzieja jest

ona na szczęście umiera ostatnia :grin:

Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu; przyjdzie - zrobi niespodziankę....

45

Odp: A ja lubię....

Lentila przecież też nie będzie... z tego co pamiętam wspominał o weselu
musicie sobie znaleźć inny dzień na flirt wink

„... jeśli jedna osoba ma urojenia, mówimy o chorobie psychicznej... gdy
wielu ludzi ma urojenia, nazywa się to Religią..."

46

Odp: A ja lubię....

a kto tu filtruje znaczy ten flirtuje :razz:  :?:  :?:  :?:

Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu; przyjdzie - zrobi niespodziankę....

47

Odp: A ja lubię....

hehehehehe myjcie sie dziewczyny ......


prawie z krzesłą spadłem.. ja pikuje......ale dobre......kurde karolcia rozbroiłas mnie.....

[img]http://img385.imageshack.us/img385/5125/46277860iv8ez2.gif[/img]

48

Odp: A ja lubię....

:mrgreen:

Nie myśl o szczęściu. Nie przyjdzie - nie zrobi zawodu; przyjdzie - zrobi niespodziankę....

49

Odp: A ja lubię....

no to panowie kiedy na rybki z nowym sprzętem wink

no i po co kierowca przecież mamy tyle jezior na miejscu lol

apropo naszych jezior też je kiedyś uwielbiałem roll  lol

a co powiecie o małosolnych ogórkach :?: -pycha :mrgreen:

W życiu piękne są tylko chwile.

50

Odp: A ja lubię....

Ja lubie bardziej ogórki kartuskie lol  Lubię jeździć samochodem więc jeżdżę gdzieś w nasze okolice nad jeziorko. Lubie łowić ryby choć ich nie odróżniam gatunków

Per aspera ad astra